Skip to main content
espa
Σχετικά με μένα..
giarma-shapes
giarma-photo

ΣΤΕΛΛΑ ΓΙΑΡΜΑ

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια
  • Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο UNIVERSITY ΝΕΑΠΟΛΙΣ ΠΑΦΟΥ από Σεπτέμβριο 2020 έως Φεβρουάριο 2022.
    Το μεταπτυχιακό αυτό έχει διάρκεια 3 εξάμηνα. Επέλεξα αυτό το μεταπτυχιακό γιατί ήθελα να διευρύνω τις γνώσεις μου πάνω στις γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές μαθησιακές διαδικασίες. Εμβάθυνα τις γνώσεις περαιτέρω όσον αφορά τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών, αλλά και στον χειρισμό δύσκολων καταστάσεων που συμβαίνουν στα σχολεία. Είναι ένα μεταπτυχιακό που προσφέρει αρκετές γνώσεις και τεχνικές για διάφορα θέματα που συμβαίνουν σε σχολεία, όπως οι διαφορές των φύλων, ο ρατσισμός, το bulling.

 

  • Εκπαιδευόμενη Εκπαιδεύτρια στο Ελληνικό Κέντρο Focusing από Οκτώβριο 2022
    Στα πλαίσια της εκπαίδευσης μου, μαθαίνω πως να διδάσκω στους ψυχολόγους της ομάδας τις τεχνικές και την θεωρία της προσωποκεντρικής και Focusing-βιωματικής συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας. Ακόμα, εκπαιδεύομαι και ως επόπτρια ψυχολόγος.

FB | Insta

  • Παρακολούθηση βιωματικού σεμιναρίου βασισμένο στο ρόλο της εφαρμοσμένης νευροεπιστήμης στην ψυχική υγεία και τις ανθρώπινες σχέσεις από Νοέμβριο 2023.
    Στα πλαίσια του συγκεκριμένου σεμιναρίου γεφυρώνεται η θεωρητική πλευρά της ψυχολογίας με τις βιολογικές διεργασίες που συμβαίνουν στο εγκέφαλο. Επιπλέον, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη τεκμηριωμένη πλέον σχέση ψυχικής και σωματικής υγείας. Το σεμινάριο διεξάγεται σε 6 σαββατοκύριακα το μήνα.

 

  • Σεμινάρια για τα μυστικά ενός αποτελεσματικού γονέα του Gordons από Ιανουάριο του 2018 έως Μάιο του 2018.
    Στα πλαίσια αυτής της εκπαίδευσης εστιάσαμε στο πως μπορούμε να χειριστούμε δύσκολες καταστάσεις με τα παιδιά και μάθαμε να διαχωρίζουμε πότε το πρόβλημα ανήκει στη ζώνη είτε του γονιού, είτε του παιδιού και πότε ανήκει και στους δύο.

 

  • Focusing για παιδιά από Μάιο 2017 έως Ιανουάριο 2018.
    Η εκπαίδευση μου πάνω στο focusing για παιδιά, διήρκησε ένα χρόνο. Στόχος της εκπαίδευσης ήταν η κατανόηση των συναισθηματικού κόσμου των παιδιών και η διευκόλυνση ώστε να έρθουν σε επαφή με τα συναισθήματα τους. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, διδαχτήκαμε αρκετούς τρόπους και κυρίως μέσα από τη βιωματική μάθηση (παιχνίδι ρόλων, επαφή με τη φύση, χορός, τραγούδια, ζωγραφική) έτσι ώστε το παιδί να έρθει σε επαφή με τον εσωτερικό του κόσμο.

 

  • Προσωποκεντρική και focusing – βιωματική εκπαίδευση, η τεχνική του focusing, τραυματοθεραπεία στο Ελληνικό Κέντρο Focusing από Νοέμβριο του 2012 έως Σεπτέμβριος 2016.
    Έπειτα το πέρας των σπουδών μου στη ψυχολογία, εκπαιδεύτηκα για 4 χρόνια στην Συμβουλευτική Ψυχοθεραπεία και στην τεχνική του Focusing. Στα πλαίσια τη εκπαίδευσης μου θεωρείται αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η προσωπική ανάπτυξη ως ψυχοθεραπεύτρια. Η προσωπική ανάπτυξη συμβαδίζει επίσης με την παράλληλη καλλιέργεια των συμβουλευτικών και ψυχοθεραπευτικών δεξιοτήτων( ενσυναίσθηση, ενεργητική ακρόαση, άνευ όρων αποδοχή του συμβουλευόμενου και αυθεντικότητα). Επίσης, μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω καλύτερα τον εαυτό μου, να αποδεχτώ τα δύσκολα κομμάτια μου, και να καταφέρω κατά της διάρκεια της ψυχοθεραπείας να τοποθετώ στην άκρη τις δικές μου εμπειρίες και να τις χρησιμοποιώ μόνο όταν κρίνω ότι μπορούν να βοηθήσουν στην θεραπευτική διαδικασία. Η συμβουλευτική ψυχοθεραπεία βασίζεται στην ισότιμη σχέση μεταξύ των ανθρώπων που λαμβάνουν χώρα, όπου με την βοήθεια του ψυχολόγου, ο θεραπευόμενος καταφέρνει να βρει την ιδανική λύση για τον εαυτό. Εστιάζουμε ιδιαίτερα στο τι συμβαίνει στο εδώ και τώρα και προσπαθούμε να συντροφεύσουμε και να βιώσουμε τα συναισθήματα μας.

 

  • Παρακολούθηση του Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου από Οκτώβριο 2014 έως Δεκέμβριο 2015.
    Για ένα χρόνο παρακολούθησα ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στις εξαρτήσεις, και συγκεκριμένα στο Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας της Θεσσαλονίκης. Στα καθήκοντα μου ήταν η άμεση επαφή με τους πρώην χρήστες μέσω της δημιουργίας ομάδων και ατομικών συνεδριών για την αντιμετώπιση δυσκολιών που αντιμετώπιζαν. Ακόμα, δημιουργήσαμε συναντήσεις γονέων και τους συμβουλεύαμε πως πρέπει να χειριστούν τα παιδιά τους που έκαναν χρήση ουσιών. Κάθε εβδομάδα, συμμετείχαμε σε ομάδες εποπτείας από τους ψυχολόγους του προγράμματος. Στόχος του προγράμματος είναι η υγιής ένταξη των πρώην εξαρτημένων ατόμων στην κοινωνία, μέσω διάφορων δραστηριοτήτων (θέατρα, τουρνουά σκάκι, αθλήματα, ταινίες). Επίσης, βοηθούσαμε τα άτομα αυτά στην εύρεση εργασίας, είτε με την σωστή κατάθεση των χαρτιών τους σε προκηρύξεις, είτε με τη δημιουργία βιογραφικών. Τέλος, τους κάναμε μαθήματα αγγλικών και υπολογιστών, για να πάρουν τα αντίστοιχα πτυχία.

 

  • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελλάδα Μάρτιος 2012.
    Πτυχιούχος του Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ
    Διάρκεια Φοίτησης 8 εξάμηνα
    Βαθμός Πτυχίου: 6,27/10
    Τομέας Ειδίκευσης: Κοινωνικής και Κλινικής Ψυχολογίας (εστιάζεται στην αξιολόγηση και στην θεραπεία των ψυχολογικών προβλημάτων, σε ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις για κοινωνικά αποκλεισμένες ομάδες, στην πρόληψη και θεραπεία των εξαρτήσεων, στην μελέτη κοινωνικών και ψυχολογικών φαινομένων, σε ενδοομαδικά και βιωματικά πλαίσια, σε εφαρμογές της κοινωνικής ψυχολογίας, σε τομείς που αφορούν τις σχέσεις μειονοτήτων-πλειονοτήτων, το ρατσισμό και τις κοινωνικές διακρίσεις, τις κοινωνικές συγκρούσεις και τους οργανισμούς).Πτυχιακή Εργασία (9/10): «Συμβουλευτική στην Κακοποίηση Παιδιών»
    Στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας, επιλέχθηκε ως θέμα η διαχείριση ενός από τα πλέον σοβαρά περιστατικά βίαιης επιθετικής συμπεριφοράς. Πιο συγκεκριμένα επιλέχθηκε η μελέτη περιστατικών κακοποίησης με ανήλικα θύματα. Η ανησυχητική έκταση του φαινομένου αυτού και η φύση της βίας κατά των παιδιών σε ολόκληρο τον κόσμο, επικέντρωσε την προσοχή της εργασίας στο θέμα της παιδικής κακοποίησης από τους γονείς και τα μέλη της οικογένειας.

ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Ψυχολόγος στο «Σπίτι της Άρσις» από Δεκέμβριο 2022

 

  • Διεξαγωγή Ατομικών Συνεδριών από Ιανουάριο 2018
  • Εργασιακή Εμπειρία στο Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας από Ιανουάριο 2013 έως Απρίλιο 2013

 

  • Εθελοντική Εργασία στο 4ο Ειδικό Σχολείο από Νοέμβριο 2012
  • Εθελοντική Εργασία στο Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας από Μάρτιο 2012 έως Νοέμβριο 2012

 

  • Εταιρεία Σπαστικών Βορείου Ελλάδος από Μάρτιο 2011 έως Αύγουστο 2011

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

  • «Περιηγήσεις στο χώρο της πατρότητας», που διοργάνωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και η Στήριξη για το Κοινωνικό Φύλο, Απρίλιο 2011.

 

  • «Σχέσεις Γονέων και Παιδιών στη σύγχρονη ελληνική οικογένεια», Απρίλιο 2011.

 

  • Οικογένεια και ονειρικό παιδί : ‘’Ενσυναίσθηση και κατανόηση της οικογένειας των μαθητών μας’’ (βιωματική προσέγγιση), Νοέμβριο 2012.

 

  • Ποιον άνθρωπο φτιάχνουμε σήμερα εν επιγνώσεις ή χωρίς επίγνωση? Τι άνθρωπο θέλουμε? Μια πρόταση : το πρόσωπο ως πρότυπο ζωής, Δεκέμβριος, 2012

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

  • Αγγλικά:
    Certificate of Competency in English, University of Michigan(USA), Δεκέμβριος 2004

 

  • Γαλλικά: DALF: ( Delf A1, Ιούλιος 2002 ) | ( Delf A2, Ιούλιος 2003 ) | ( Delf A3, Ιούνιος 2004 ) | (Delf A4, Νοέμβριος 2004 )